Subject: RE: 240314_EER2493UAS_12APR_KL
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "AMC" <[email-masked]>,Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Mar 2024 13:17:08 +0200

Tere!

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 20, 2024 10:03 AM
To: Diana Krotova <[email-masked]>; Eve Härm
<[email-masked]>
Cc: [email-masked]; AMC <[email-masked]>
Subject: RE: 240314_EER2493UAS_12APR_KL

Tere

Saadan NOTAM taotluse kooskõlastusele.

Lugupidamisega

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 20, 2024 8:35 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 240314_EERXXXXUAS_12APR_KL

Tere!

Ala tunnus on EER2493UAS.

Lugupidamisega

Diana Krotova

SAR Vaneminspektor

Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond
+372 58 07 06 01

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, March 19, 2024 5:35 PM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eve Härm <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 240314_EERXXXXUAS_12APR_KL

Tere

Palun tunnust ajutisele piirangualale:

A)EETT B)2404120900 C)2404121800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXXUAS ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 592246N 0242334E -592246N 0242659E-592136N 0242659E-592136N
0242334E-592246N 0242334E

NON-PARTICIPATING AIRCRAFT (INCLUDING UA) ARE NOT PERMITTED TO ENTER INTO
ACTIVATED AREA.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL  +372 5392
4783

F)SFC G)1700FT AMSL

Asub Humala lähistel TMA1 all. Manusena kaart lisatud.

Parimaga

Kadri Roose

v-srs

nooremstaabiallohvitser

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.