Subject: [DKIM katki]Probleemid Harju maakonnaplaneeringu maavarade teemaplaneeringu kooskõlastamise protsessis
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 16:28:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

 	   <http://delta.andmevara.ee/logo/hol.png>

Tere!

Teile on saadetud Harjumaa Omavalitsuste Liidu dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument "Probleemid Harju maakonnaplaneeringu maavarade 
teemaplaneeringu kooskõlastamise protsessis", mis on registreeritud 
11.06.2026, numbriga 1-12/6.

Palun kinnitage kirja kättesaamist aadressil [email-masked]
Kontaktinfo

Sirge tn 2, 10618 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

telefon: 615 0352
www.hol.ee