Subject: RE: OÜ Favorte järelepärimine
From: "Toivo Viilup" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Sep 2025 13:06:05 +0300

Tere,

Viitan Transpordiameti 26.09.2025 kirjale nr 7.1-2/25/15969-2. Tänan
vastuste eest esitatud järelepärimisele, kuid sooviksin teatud aspekte
siiski täpsustada.

1.	Vaidlus puudub, et TRAM on kooskõlastanud mh Pluvo Eesti OÜ
projektlahenduse töö nr PL20-61 „Peterburi tee 112 ja lähistel võrgu
ümberehitus“ 04.10.2021 kirjaga nr 7.1-2/21/8263-5. Sooviksin siiski
selgust selles osas, mis kuupäevani oli tehniliselt võimalik tööde
teostamine kõnealuse projektlahenduse alusel (sh millise kuupäevani oli
võimalik Lagedi tee T5 ristumise ehituslik teostamine nn lahtisel
meetodil)?
2.	Märkisite, et Väo liiklussõlme rekonstrueerimise tööd võeti vastu
22.04.2022. Sooviksin täpsustada, et millal lõpetati ehitustööd
konkreetsemalt Lagedi tee T5 lõigus? Võibolla saate täpsustada seda, et
millal antud lõigus teostati asfalteerimistöid ehk mis kuupäeval oli välja
ehitatud asfaltkatend, mis mulle arusaadavalt TRAM-i seisukohalt lahtisel
meetodil ristuvate kommunikatsioonide paigaldamise välistas?

Proovisin Teile ka helistada, kuid kahjuks ei saanud kätte. Juhul, kui
soovite midagi täpsustada, siis palun helistage mulle ise 52 78 598.

Parimat,

Toivo Viilup

Pohla & Hallmägi

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad. Õigusabi osutamist
reguleerivad üldtingimused:  <https://phlaw.ee/meist/uldtingimused>
https://phlaw.ee/meist/uldtingimused

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any
unauthorized review,  use,  disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender
by reply e-mail and delete the original message and destroy all copies
thereof. Providing legal services is governed by general terms:
<https://phlaw.ee/about-us/general-terms>
https://phlaw.ee/about-us/general-terms

From: Toivo Viilup
Sent: Friday, September 19, 2025 3:45 PM
To: [email-masked]
Subject: OÜ Favorte järelepärimine

Tere,

Edastan OÜ Favorte nimel järelepärimise.

Parimat,

Toivo Viilup

Pohla & Hallmägi

Käesolev elektronkiri ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles märgitud
adressaa(ti)dile. Selle elektronkirja loata kasutamine, avaldamine või
levitamine on keelatud. Kui te ei ole selle elektronkirja adressaat,
palume Teil viivitamatult võtta saatjaga elektronposti teel ühendust ning
kustutada elektronkiri ja kõik selle koopiad. Õigusabi osutamist
reguleerivad üldtingimused:  <https://phlaw.ee/meist/uldtingimused>
https://phlaw.ee/meist/uldtingimused

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the
intended recipient(s) and may contain confidential information. Any
unauthorized review,  use,  disclosure or distribution is prohibited. If
you are not the intended recipient, please immediately contact the sender
by reply e-mail and delete the original message and destroy all copies
thereof. Providing legal services is governed by general terms:
<https://phlaw.ee/about-us/general-terms>
https://phlaw.ee/about-us/general-terms