Subject: Küsimused
From: "Kose Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 09:10:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovin Teie arvamust, kas järgmised dokumendid on asutusesiseseks
kasutamiseks või avalikud? Isiklikke andmeid dokumentidel pole.

- töölepingu lõpetamine poolte kokkuleppel, mis sisaldab maksmata töötasu
ja hüvitisi

- kokkulepe töötingimuste muutmiseks, mis sisaldab palganumbrit

Tänan.

Lugupidamisega

----------------------------------------------

Liina Kriisa

Sekretär-asjaajaja

Telefon  +372 5462 0123

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

Jälgi meie tegevust ka sotsiaalmeedias

 <https://www.facebook.com/Kosevald>