Subject: Teavitus 01.08.2026 kodukohvikute päev Ramsi piirkonnas
From: "Ramsi Vaba Aja Keskus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 09:51:24 +0300

Tere!

Teavitan, et 1. augustil 2025 toimub Viljandi valla Ramsi piirkonnas
kodukohvikute päev, mille raames avatakse seitsmes koduhoovis ajutised
ühepäevakohvikud. Ramsi piirkonnana peetakse silmas Vardja küla, Ramsi
alevikku, Sinialliku küla ja Heimtali küla.

Tegemist on kogukondliku ettevõtmisega, mille käigus pakutakse kohapeal
valmistatud toitu ja jooki. Kohvikud tegutsevad üksnes sellel päeval ning
asuvad pererahva koduõuedes või aedades. Hinnanguliselt võib piirkonda
päeva jooksul külastada kokku ligikaudu 300 inimest.

Sündmuse tõttu ei suleta ühtegi teed ega piirata tavapärast liiklust.
Ainus liikluskorralduslik muudatus puudutab Sinialliku küla, kus
kavandatakse ajutise parkla rajamist kinnistule Orika tee 2 (omaniku
nõusolekul).

Sellega seoses soovime paigaldada ajutised sissesõidukeelu märgid Orika
tee ja Järveotsa tee algusesse, et suunata külastajad parklasse.
Kohalikele elanikele ning kinnistute omanikele jääb läbipääs tagatuks ning
nende liiklemist ei piirata. Märgid oleksid mõeldud üksnes sündmuse
külastajate liikluse suunamiseks.

Kas kirjeldatud liikluskorralduse rakendamiseks on vajalik Transpordiameti
eraldi kooskõlastus või luba? Kui jah, siis palun andke teada, milline on
vastav menetlus ning milliseid dokumente tuleks esitada.

Lisaks on sündmuse kaart koos kodukohvikute ja parklate asukohtadega
kättesaadav siin:
<https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1v-tHtvr7eQAYIUWXteQ2gjSLqVtut
GI&usp=sharing>
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1v-tHtvr7eQAYIUWXteQ2gjSLqVtutG
I&usp=sharing

Lisaks soovin uurida ajutiste reklaamsiltide paigaldamise võimaluse kohta.
Plaanime kodukohvikute päeva eel samal nädalal paigaldada peamiste
teeristide juurde isevalmistatud suunavad ja sündmust tutvustavad sildid,
et kohalikud elanikud ning piirkonda läbivad inimesed märkaksid eelseisvat
sündmust ja oleksid sellest teadlikud.

Sildid soovime paigaldada järgmistesse asukohtadesse:

*

	Imavere–Viljandi–Karksi-Nuia maantee ja Loodi–Helme tee ristmik;
*

	Imavere–Viljandi–Karksi-Nuia maantee ja Raudna–Loodi tee ristmik;
*

	Imavere–Viljandi–Karksi-Nuia maantee ja Ramsi tee ristmik.

Palun andke teada, kas eeltoodud tegevuste elluviimiseks on vajalikud
täiendavad kooskõlastused, load või muu teabe esitamine.

Heade soovidega
Inganora Makko
Ramsi Vaba Aja Keskuse juhataja
+372 53895979