Subject: 22006 kooskõlastamine, riigitee nr 1 Tallinn-Narva km 187,3-209,7 Sillamäe-Narva teelõigu eelprojekt
From: "Annika Kaljula | Roadplan" <[email-masked]>
To: "maaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, "rmk" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,Narva-Jõesuu Linnavalitsus <[email-masked]>,Sillamäe Linnavalitsus <[email-masked]>, "'Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet'" <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 17:53:11 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

MAA-AMET

MUINSUSKAITSEAMET

KESKKONNAAMET

RIIGIMETSA MAJANDAMISE KESKUS (RMK)

PÕLLUMAJANDUS- JA TOIDUAMET

TERVISEAMET

PÄÄSTEAMET

KAITSEMINISTEERIUM

RAHANDUSMINISTEERIUM

KESKKONNAAGENTUUR

NARVA-JÕESUU LINNAVALITSUS

SILLAMÄE LINNAVALITSUS

NARVA LINNAVALITSUS ARHITEKTUURI- JA LINNAPLANEERIMISE AMET

Tere

Palume Teie kooskõlastust Transpordiameti tellimusel koostatud Riigitee nr
1 Tallinn-Narva km 187,3-209,7 Sillamäe-Narva teelõigu eelprojektile
(Roadplan OÜ töö nr 22006).

Projekti eesmärk on kavandada 2+2 sõidurajaga maantee riigitee 1
Tallinn-Narva km 187,3–209,7 Sillamäe-Narva teelõigule.

Projekteerimise aluseks on võetud Ida-Viru maakonnaplaneeringut täpsustav
teemaplaneering E20 Jõhvi-Narva teelõigu trassikoridori täpsustamine ja
Narva ümbersõidu trassikoridori määramine.

Projektdokumentatsioon on võimalik alla laadida lingilt:
<https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/22006Sillame-Narva/EjpVGRxj8d9Lo
NV_WQqNkQ4BJ3tFyAvZLzb2QehuD9Ozsg?e=6ljqoD>
https://estroadplan.sharepoint.com/:f:/s/22006Sillame-Narva/EjpVGRxj8d9LoN
V_WQqNkQ4BJ3tFyAvZLzb2QehuD9Ozsg?e=6ljqoD

Tänan!

Lugupidamisega

Annika Kaljula
Projektijuht

+372 55546760 | [email-masked] | roadplan.ee
Roadplan OÜ | Tiigi 78, Tartu | Laki 4, Tallinn