Subject: RE: Paldiski-Padise maantee 3-4 kilomeeter veetase kõrge
From: "Juta Tarvis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 09:55:33 +0200

Käisin kodus ja vaatasin üle , et kilomeeter on 3-4 ja truup jookseb
tegelikult täiega. Veetase on väga kõrge maismaa pool teed, aga mere poole
jookseb ära.

Tervitades

Juta Tarvis
sekretär-raamatupidaja

Lemeks Mets

Lemeks Sadamad AS | Näituse 25, 50409 Tartu, Eesti | www.lemeks.ee
telefon +372 5265743 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

  <https://www.lemeks.ee/wp-content/uploads/2023/06/LEMEKS_30_EST_3_s.png>

From: Juta Tarvis
Sent: Monday, February 26, 2024 8:47 AM
To: [email-masked]
Subject: Paldiski-Padise maantee 5-6 kilomeeter kraav umbes

Paldiski-Padise maantee 5-6 kilomeetril, Merindi käänus, kraav umbes.

Arvan nii: RMK tegi uued kraavid ja nüüd on vesi toonud risu truubi
äravoolu ette. Vesi maantee ääres pole veel teega tasapinnas,aga ei voola
mere poole ära.

Palun vaadake.

Tervitades

Juta Tarvis
sekretär-raamatupidaja

Lemeks Mets

Lemeks Sadamad AS | Näituse 25, 50409 Tartu, Eesti | www.lemeks.ee
telefon +372 5265743 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

  <https://www.lemeks.ee/wp-content/uploads/2023/06/LEMEKS_30_EST_3_s.png>