Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 16:49:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/26071 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Aksli, Harju maakond, 
Saku vald, Kirdalu küla, Aksli, Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, 
Aksli, Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Aksli, Harju maakond, Saku 
vald, Kirdalu küla, Aksli, Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Aksli, 
Harju maakond, Saku vald, Kirdalu küla, Aksli, Harju maakond, Saku vald, 
Kirdalu küla, Aksli (Akusalvestusjaam, Tuletõrjeveemahuti, Piirdeaed, 
Päikeseelektrijaam, Akusalvesti piirdeaed, Päikeseelektrijaama piirdeaed, 
Akusalvesti müratõkkesein, Päikeseelektrijaama müratõkkesein) ja soovib teie 
arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 
punktile 2 esitame ehitusloa eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27917698>  (menetlus nr: 
521458), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (AARE KAIS) poole.