Subject: Sidemastide asukoha valik Tallin-Pärnu maantee ääres: 13891P Tori vald, Kurena küla mast
From: Liisa Jänes <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Jan 2026 16:07:20 +0200

Tere

Koostame ELA SA tellimusel sideprojekte sidemastidele Tallinn- Pärnu
maantee lähistel seoses rahvusvahelise projektiga,

mille eesmärk on saada katkematu 5G ühendus Via Baltica peale.

Projekt: 13981 Pärnu maakond, Tori vald, Kurena küla ELASA mobiilsidemast

Hetkel otsime mastile sobivat kohta ja peame läbirääkimisi
kinnistuomanikega.

Palun leida manusest eskiis joonis masti võimaikust asukohast, mis jääb
riigitee nr 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee lähiste km`l 117.

Kui kinnistuomanik ei luba masti paigaldada võib masti asukoht muutuda 1-2
km.

Kas oleks võimalik saada projekt või eskiis joonis Tallinn- Pärnu maantee
teeprojektist, millega saaksime projekti koostamisel arvestada.

Lugupidamisega

Liisa Jänes

Projekteerija

Tel +372 5345 7609

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee