Subject: Riik plaanib pettuste vastu pangaülekannete ebamugavamaks tegemist | Eesti | ERR
From: "Kaido Loor" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 09:48:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

https://www.err.ee/1610037487/riik-plaanib-pettuste-vastu-pangaulekannete-
ebamugavamaks-tegemist

Tere,

Kes selle teemaga teie majas tegeleb?

Elektrooniliste allkirjade andmises on üks suurem probleem õiguslikul
tasemel, mis on lahendatav ja tuleks lahendada. Kindlasti on probleeme
rohkem kui üks, aga üks konkreetne vajaks lahendamist. Räägiks sellest
konkreetse inimesega.

Kaido Loor

Kaido Loor

Managing Partner / Juhtivpartner

Vandeadvokaat / Attorney-at-Law

Mobile

Email

Teams

Web

Office

(+372) 5646 5758

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <sip:[email-masked]> sip:[email-masked]

 <http://www.abloor.ee/> www.abloor.ee

Tõnismägi 3A, Tallinn

5 korrus/floor

Tasuta kliendiparkla: sõida Hariduse 1 ja helista mulle.

Broneeri aeg:  <https://calendar.app.google/P15Drv9M4fDWABbx9>
https://calendar.app.google/P15Drv9M4fDWABbx9