Subject: [DKIM katki]Küsimus
From: "Ave Abel" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 15:10:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Lõuna-Eesti Haigla poole pöördus inimene päringuga oma venna haigusjuhu
kohta. Nimelt on tal vend surnud, aga ta isegi ei tea, kellele väljastati
surmatõend. Tema pärijate hulka ei kuulu, seega pole meil õiguslikku alust
talle venna kohta andmeid väljastada. Samas on ta lähisugulane. Kas see
annaks õiguse väljastada talle venna kohta andmeid, sest hetkel ta ei tea,
millesse vend suri, millal. Notar talle infot ei väljasta, pank ka mitte.
Aga kuidagi peaks ju saama teda aidata?

Heade soovidega

Ave Abel

kommunikatsioonijuht

786 8501

Lõuna-Eesti Haigla AS

Meegomäe küla, Võru vald

65526 VÕRUMAA

üldtelefon 786 8500

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leh.ee/> www.leh.ee