Subject: Arupärimine Kuusalu Vallavalitsuse 2023. aasta riigihangete järelevalve kontrollakti viibimise kohta
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 10:22:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Tere
Pöördun teie poole seoses Kuusalu Vallavalitsuse 2023. aasta riigihangete
järelevalve kontrollakti puudumisega.
Oktoobris sain Rahandusministeeriumilt vastuse, et nimetatud kontrollakti
valmimine võtab veel aega. Tänaseks ei ole kontrollakti aga endiselt
avaldatud, kuigi käesolevast aastast on möödunud juba märkimisväärne aeg.
Selline viivitus tekitab põhjendatud küsimusi nii järelevalve toimimise
järjepidevuse kui ka läbipaistvuse osas.
Palun selgitage:
*   miks ei ole 2023. aasta riigihangete järelevalve kontrollakti
tänaseni koostatud ega avaldatud;
*   milline on konkreetne tähtaeg, millal nimetatud kontrollakt valmib ja
avalikustatakse;
*   kas viivitus on seotud ressursside puuduse, menetluslike takistuste
või muude põhjustega;
*   kuidas tagab Rahandusministeerium järelevalve järjepidevuse
olukorras, kus vastavad kontrollaktid ei valmi õigeaegselt.
Palun vastata kirjalikult seaduses ettenähtud tähtaja jooksul.
Lugupidamisega
Allan Laine
Kuusalu Vallavolikogu liige
Isamaa