Subject: FW: Teeninduskohamärk
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Apr 2026 12:39:47 +0300

From: iru tehno <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 21, 2026 11:12 AM
To: Hannes Ristov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Teeninduskohamärk

Tere.Jutt käib liiklusmärgist 729b (tehnoülevaatus),klientide ettepanekul 
sissesõidu täpsustamiseks oleks vaja paigaldada paar märki mõlemale poole 
sõidusuunda.Lisaks märgile kõvera noole mis näitab kaugust sissesõidu 
kohani,ühelt poolt siis 100 m ja teiselt poolt 200 m.Märgid on võimalik 
paigaldada tänavavalgustus postide külge,siis poleks vaja eraldi postide 
paigaldust.

Lisan ka allkirjastatud avalduse.

//Teeninduskohamärgi kõrvalepööret osutav sirge nool näitab suunda vahetult 
pöördekoha ette pandud märgil, kõver nool aga pöördekohast eespool oleval 
märgil.//

Lugupidamisega!

Andres Reiman

Irutehno OÜ

51989566