Subject: C-733/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 12:47:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/454
Kohtuasja number: C-733/26
Vastuse kuup�ev: 04.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: aegumist�htaeg; kohtuotsuse t�itmine; kohtuotsuste tunnustamine 
ja t�itmine; t�itemenetlus
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8970

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium