Subject: Põhjaranniku regatt 2026 11.06.2026
From: Märt Pais <[email-masked]>
To: "NavInfo Gofrep" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Tõnu Lokotar <[email-masked]>, "Are Piel" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 14:55:34 +0300

Tere

Tulenevalt Kopli lahes toimuvale õppusele on stardi ala nihutatud Kakumäe
poolsaare tippu.

Eeldatav stardiaeg on 10:00, sest lisandub 4,5NM (ca1h) õppuseala vältiva
stardialasse liikumise ajakulu.

Regati esimene etapp on Kakumäe Dirhami ca 37NM.

Start on planeeritud Kakumäe poolsaare otsa

Võimalik, et sõltuvalt tuule suunast on vaja paigaldada ka pöörde märk
stardist idasuunale, sest ennustuse järgi on stardi ajal oodata tuule
pööramist. Eeldatavalt on ujuvmärgid sees 9:45 kuni 10:30.

Finiši eeldatav asukoht on Dirhami sama esisel alal. Finiši märgid on sees
eeldatavalt 16:00 kuni päikese loojanguni, sest tuuleennustus on halb ja
sõit venib ilmselt pikaks.

Parimat

Märt Pais
5027 742

  _____

This email was scanned by Bitdefender