Subject: Vs: Projekteerimistingimuste andmine riigi tugimaantee 21 Rakvere–Luige km 3,0-3,5 asuval lõigul jalgratta- ja jalgtee ehitusprojekti koostamiseks
From: Rainer Põliste <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 15:15:48 +0200

Tere

Kas on teada kummale poole kätt maanteed kergliiklustee rajatakse?
Palun arvesse võtta:

*

	 kõrghaljastuse säilitamine, mis annab suviti natukenegi kaitset
liiklusmüra eest, sest ringtee poolt kostuv raskeveokite ja kiirendavate
sõidukite müra on eriti häiriv
*

	 valgustusreostuse mitte suurendamine

Parimate soovidega
Kelluka tn 1
  _____

Saatja: Transpordiamet <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 24. märts 2025 09:56
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>
Teema: Projekteerimistingimuste andmine riigi tugimaantee 21 Rakvere–Luige
km 3,0-3,5 asuval lõigul jalgratta- ja jalgtee ehitusprojekti koostamiseks

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Palun kinnitage dokumendi kättesaamist kirjaga e-posti aadressile
[email-masked]

Pealkiri: Projekteerimistingimuste andmine riigi tugimaantee 21
Rakvere–Luige km 3,0-3,5 asuval lõigul jalgratta- ja jalgtee
ehitusprojekti koostamiseks

Registreerimise kuupäev: 21.03.2025

Registreerimise number: 1.1-3/25/209.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.