Subject: FW: Tuulna TRAM proj. tingimuste joonised
From: "Harley Vaske" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 11:57:46 +0300

Tere!

Palun väljastada projekteerimistingimusd antud projektile.

Harley Vaske

Teede projekteerija

AS Infragate Eesti

Turu 34B, 51004 Tartu

Tel:    +372 740 4056

Mob:  +372 5309 9380

 <https://www.infragate.ee/> infragate.ee
<https://www.facebook.com/infragate> FB Infragate

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed ning võivad sisaldada
kliendisaladust, mis on seadusega kaitstud.
Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud adressaat, palume sellest meile
teada anda ja e-kiri koos lisadega kustutada.
Käesoleva e-kirja loata avalikustamine, kopeerimine, levitamine või selle
sisu muul viisil kasutamine on keelatud