Subject: [SUSPECTED SPAM] Meediapäring sotsiaalmeediakohta
From: "Artur Izumrudov" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 10:38:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Minu nimi on Artur Izumrudov. Olen vene Delfi ajakirjanik. Kirjutan lugu
sotsiaalmeediast ja laste vanuse kontrollist.
Prantsusmaal
<https://www.delfi.ee/artikkel/120383809/macron-tahab-sotsiaalmeedia-laste
le-ara-keelata-reddit-x-ja-bluesky-liigitatakse-pornosaitideks>
räägitakse, et sotsiaalmeedia võiks olla keelatud alla 15-aastastele.
Euroopa Komisjon töötab uue vanusekontrolli lahenduse kallal.
Seoses sellega tekkisid mõned küsimused:

1.

	Kas Eesti osaleb Euroopa uue vanusekontrolli süsteemi loomisel?
2.

	Kui vana peab Eestis olema, et ise sotsiaalmeediat kasutada?
3.

	Kuidas platvormid peavad Eestis praegu vanust kontrollima? Kas see
toimub tegelikult ka?
4.

	Kas Eestis on arutlusel rangemad reeglid laste vanuse
kontrollimiseks sotsiaalmeedias?
5.

	Teie hinnangul kas on see üldse probleem, et lapsed saavad praegu
lihtsalt oma sünniaega võltsides sotsiaalmeediasse pääseda?

Ette tänades

RusDelfi reporter-toimetaja

Artur Izumrudov

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151