Subject: Poola Vabariigi Suursaatkond (infopäring)
From: "Ambasada RP w Tallinnie - Referat Konsularny" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 11:00:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Viidates Poola Tervishoiuministeeriumi kirjale meditsiinitöötajate 
töökorralduse kohta, Poola Vabariigi Suursaatkond palub Teil saada järgmist 
teavet:

– Kas Eesti õiguskorras on lubatud muud töövormid kui töösuhe 
meditsiiniüksustes (tervishoiuüksustes)?

– Millised on tööaja normid tervishoiusüsteemis ja kas tervishoiusüsteemis 
on lubatud töötada rohkem kui 48 tundi nädalas?

– Kas tervishoiusektoris on olemas palgakorraldus, näiteks 
meditsiinitöötajatele kehtestatud ja riiklikul tasandil kehtiv garanteeritud 
palgatase (st tervishoiusektori töötajatele eraldi lahendus, mis tagab 
riikliku miinimumpalgaga võrreldes kõrgema palgataseme)?

– Kas ametlikult on õiguslikult lubatud kombineerida töötamist avalikus 
süsteemis (mida rahastab (rahastavad) riiklikud maksjad) ja eraõiguslikus 
tervishoiusüsteemis?

– Kas tervishoiutöötajatel on lubatud töötada ettevõtjana (juriidilise 
isikuna, kes tegeleb oma nimel ettevõtlusega või kutsetegevusega)?

Oleksime tänulikud peatse vastuse eest.

Lugupidamisega,

Konsulaarosakond

Embassy of the Republic of Poland
Suur-Karja 1 / Vana Turg 2/4
10140 Tallinn
Estonia
Tel. + 372 6278201,

 <http://www.gov.pl/dyplomacja> www.gov.pl/dyplomacja
 <http://www.gov.pl/estonia> www.gov.pl/estonia