Subject: 23251 Ritsu-Mäeotsa tee metsamaterjali ladustamine
From: "Mailis Paal" <[email-masked]>
To: "Ivar Unt" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Ülo Vendland <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 14:11:10 +0300

Tere

Esitame taotluse metsamaterjali ladustamiseks.

Manustesse lisatud taotlus ja kooskõlastamiseks tüüpjoonised.

Lugupidamisega

Mailis Paal
ostu-müügi spetsialist

  <https://apmets.ee/wp-content/uploads/2021/12/AP_mets_logo_uus.jpg>
A&P Mets AS | Näituse 27, 50409 Tartu, Eesti | www.apmets.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Konfidentsiaalsusmärge: Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud
kasutamiseks kirja päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole
märgitud selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva
kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning
kustutage saadud kiri koos kõikide lisadega.
AS A&P Mets arvestab Teie privaatsusega ja meie ettevõtte
privaatsuspoliitikaga (andmekaitsetingimustega) on võimalik tutvuda ka
ettevõtte kodulehel
<https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/>
https://apmets.ee/ettevottest/andmekaitsetingimused/.