Subject: Notarite Koja arvamus krediiditeaberegistri põhimääruse eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 16:00:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitame Teile arvamuse krediiditeaberegistri põhimääruse eelnõu kohta 
(lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 22. juuni 2026 12:14
Adressaat: Eesti Krediidiandjate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Võlanõustajate Liit <[email-masked]>; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Finantsinspektsioon <[email-masked]>; 
Notarite Koda <[email-masked]>; B2 Impact OÜ <[email-masked]>; Heimondo 
Estonia OÜ <[email-masked]>; Julianus Inkasso OÜ <[email-masked]>; OÜ 
GS Core <[email-masked]>
Teema: Krediiditeaberegistri põhimääruse esitamine kooskõlastamiseks