Subject: Ed: Üks kiri, kaks teemat
From: "Carmen Katariina Sikk - RA" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 10:45:53 +0300

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.
  _____

Saatja: Hanneli Rudi <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: teisipäev, 26. mai 2026 11:51
Adressaat: Carmen Katariina Sikk - RA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Üks kiri, kaks teemat

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tere

Oma kodulehel annate teada, et mitmes riigis on peatatud Medtrumi
glükoosiseire seadmete müük, sest esineb mõõteviga. Kui levinud on need
seadmed Eestis ja miks Eestis nende müük jätkuda võib, kuigi on oht eksida
insuliinikoguse määramisel?

Teine teema puudutab semaglutiidide kasutamist. Kas oleks võimalik teada
saada, kui palju ja mis diagnooside alusel saab tervisekassa soodustusega
Ozempicut jt analoogseid ravimeid, kui palju müüakse neid ilma
soodustuseta? Milliseid muudatusi ravimiamet seoses
kaalulangutusravimitega plaanib ja millal need otsused langetatakse?

Mõlemad teemad on nö taustaküsimused ja kedagi kaamera ette kohe ei palu.
Hanneli Rudi
AK toimetaja
55 35 816