Subject: RE: Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise infosüsteemi edastatavate dokumentide andmekoosseisud ning nende esitamise tingimused ja kord“ muutmine
From: "Taavet Reimers" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Cc: Nikita Panjuškin
Date: Mon, 29 Jul 2024 13:03:17 +0300

Tere

Lisatud failis Eesti Kiirabi Liidu kommentaarid.

Parimat

Taavet Reimers

Eesti Kiirabi Liidu juhatuse esimees

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 17, 2024 9:50 AM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit 
<[email-masked]>
Subject: Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise 
infosüsteemi edastatavate dokumentide andmekoosseisud ning nende esitamise 
tingimused ja kord“ muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Ootame teie tagasisidet hiljemalt 31.07.2024 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Sotsiaalministri 17. septembri 2008. a määruse nr 53 „Tervise 
infosüsteemi edastatavate dokumentide andmekoosseisud ning nende esitamise 
tingimused ja kord“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/74-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee