Subject: Kunda Sadamaga seonduvad müra probleemid ja varasemad kokkulepped
From: "Sven Otsmaa | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Ivar Lilleberg | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konstantin Lepik" <[email-masked]>, "Meelis Pallon" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "AS Holmen Mets" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Ainar Sepnik | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, "Kaido Veski" <[email-masked]>, "Lembit Talli | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, "Marit Laast | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, "Ireen Lumila | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>, "Viru-Nigula vallavalitsus | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Aug 2025 10:16:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Viru-Nigula vallavalitsus kutsub 22.08.2025 kell 13.00 vallavalitsuse
saalis kokku ümarlaua, et läbi arutada Kunda Sadamaga seonduvad müra
probleemid ning käsitleda ka varasemaid kokkuleppeid.

Olete oodatud!

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Sven Otsmaa| keskkonnaspetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe tn 19, Kunda linn 44107

tel +372 5374 1160

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.