Subject: Teema: Teabenõue operatsiooniploki ventilatsiooni ja tegevusloa kohta
From: "oleg sertsenkov" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 10:37:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti Põhja regionaalosakond

Soovin saada teavet aadressil Randvere tee 11, Haabneeme, Viimsi vald asunud 
operatsiooniploki kohta, kus tegutses ARS MEDICA OÜ (registrikood 
<tel:10811001> 10811001) ning kliinik oli tuntud nimetuste Ars Medica ja 
hiljem ArtiaClinic all. ( 
<https://www.1182.ee/ars-medica-ou?utm_source=chatgpt.com> 1182.ee)

Kaalun nimetatud ruumide omandamist eesmärgiga jätkata seal kirurgiliste 
tervishoiuteenuste osutamist, sealhulgas ambulatoorset ja päevaravi 
kirurgiat. Enne investeerimisotsuse tegemist soovin hinnata, kas 
olemasolevad ruumid ja nende tehnosüsteemid vastavad kehtivatele nõuetele 
või võib nende ümberehitamine osutuda vajalikuks.

Palun vastata järgmistele küsimustele:

1.	Kas Terviseameti andmetel oli aadressil Randvere tee 11, Haabneeme, 
Viimsi vald tegutsenud ARS MEDICA OÜ-l tegevusluba kirurgiliste 
tervishoiuteenuste osutamiseks selles tegevuskohas? Kui jah, siis millisel 
perioodil?
2.	Kas Terviseameti käsutuses on andmeid või dokumente, mis puudutavad 
operatsiooniploki ventilatsioonisüsteemi vastavust kehtivatele nõuetele?
3.	Kas tegevusloa menetlemise või hilisema järelevalve käigus teostati 
ventilatsiooni mõõtmisi või muid kontrollmõõtmisi (õhuvahetus, rõhkude 
erinevused, HEPA-filtrid, temperatuur, õhuniiskus või muud näitajad)? Kui 
jah, siis palun edastada nende dokumentide koopiad või võimaldada nendega 
tutvuda.
4.	Kui Terviseameti käsutuses sellised andmed puuduvad, palun sellest 
kirjalikult teada anda.

Samuti oleksin tänulik, kui saaksite selgitada, kas olemasolevad andmed või 
nende puudumine võivad mõjutada võimalust kasutada neid ruume tulevikus 
ambulatoorse ja päevaravi kirurgia tegevuskohana või hinnatakse seda üksnes 
uue tegevusloa menetlemisel.

Ette tänades Teid abi eest.

Lugupidamisega

Pilus OÜ juhatese liige Oleg Sertsenkov

Tel+37256640015

E mail. [email-masked]
Отправлено с iPhone