Subject: Vastus Teie kirjale 13.10.2025 nr 1.5-1.1/2432-2
From: "Piret Veerus" <[email-masked]>
To: "Gerli Lehe - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 16:08:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud EV Sotsiaalministeeriumi perepoliitika juht Gerli Lehe

Tänan Teid Eesti Naistearstide Seltsi (ENS) juhatuse nimel Teie poolt
13.oktoobril seltsi nimele saadetud kirjas toodud selgituste eest, mida
käsitlesime 17.oktoobril 2025 toimunud seltsi juhatuse koosolekul.

Meil on kahju, et ENS juhatuseni ei jõudnud õigeaegselt info olulise
dokumendi lõppversiooni valmimise kohta ja leidsime selle juhuslikult
veebist. Kinnitan ENS juhatuse nimel, et oleme jätkuvalt avatud koostööks
ja väga huvitatud raporti „Laste saamise ja kasvatamise toetamine: analüüs
ja ettepanekud“ põhjal kavandatavate riiklike meetmete väljatöötamisel
osalemisest.

Hindame kõrgelt võimalust kaasa aidata Eesti perede heaolu suurendamisele.

Lugupidamisega Piret Veerus,

ENS president.

  <https://www.ens.ee/images/headers/logo_304x80.png>