Subject: Ramen Rush avamine Narva mnt 7 Tallinnas – tuleohutuse nõuded
From: "Alex RaRu" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Viktoria Baranova" <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 13:03:38 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Avame lähiajal toitlustusettevõtte Ramen Rush aadressil Narva mnt 7, 
Tallinn.

Soovime enne avamist veenduda, et kõik tuleohutusega seotud nõuded on 
täidetud.

Palun täpsustada:

1.	Kas enne avamist on vajalik Päästeameti kontroll või kooskõlastus?
2.	Kas objektile on vajalik evakuatsiooniplaan?
3.	Millised dokumendid peavad olema ettevõttes olemas avamise hetkeks?
4.	Kas toitlustusettevõttele kehtivad täiendavad tuleohutusnõuded võrreldes 
tavapärase äripinnaga?

Täname abi eest.

Lugupidamisega,

Aleksei Baranov
Ramen Rush OÜ
Narva mnt 7, Tallinn
+372 51 89 884
[email-masked]