Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 7 Feb 2024 15:51:04 +0200

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01131 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Jõgisoo küla, 11116 Kanama-Jõgisoo 
tee// 11116 Kanama-Jõgisoo tee T10// T9// Pele// Saare// Sepametsa tee// 
Taara tee L1// Vahetee L1// Õitse, Harju maakond, Saue vald, Jõgisoo küla, 
11116 Kanama-Jõgisoo tee// 11116 Kanama-Jõgisoo tee T10// T9// Pele// 
Saare// Sepametsa tee// Taara tee L1 (Jalgratta- ja jalgtee, Jalgratta- ja 
jalgtee valgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26881964>  (menetlus nr: 
414669), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister