Subject: vaidlustuse esitamine riigihankes 281839 [Sorainen-LEGAL.FID1975965]
From: Mario Sõrm | Sorainen <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Cc: Kadri Härginen | Sorainen <[email-masked]>, "Margus Moor" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 18:05:32 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud vaidlustuskomisjon

Esitan kliendi – Elisa Eesti AS – nimel vaidlustuse riigihankes 281839
tehtud hankija otsustele koos lisaga.

Lugupidamisega

Mario Sõrm

Vandeadvokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 649 099 | T. +372 6 400 915
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.