Subject: Riia saatkonna kunstikonkurss
From: "Katrin Kapanen" <[email-masked]>
To: "Liisa Johanna Lukk" <[email-masked]>
Cc: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 11:37:54 +0300

Tere

Annan teada, et Välisministeerium on välja kuulutanud kunstikonkursi,
millega eesmärgiks on tellida kuni neli teost (vastavalt lähteülesandes
määratud asukohale kas tahvelmaal, raamitud graafika, supergraafika või
foto) Eesti Vabariigi suursaatkonna Riias vastuvõtu- ja esindusruumide
osaks olevasse liftihalli ning sõlmida konkursi võitja(te)ga leping
kavandi(te) realiseerimiseks. Palume vastava info avaldada
Kultuuriministeeriumi kodulehel. Kirjale on lisatud avaldamiseks konkursi
võistlusjuhendi materjalid zip-kaustana.

Konkursi võitja(te)lt tellitava(te) teos(t)e maksumus (ilma käibemaksuta)
on 67 000 eurot. Esimese koha saanud kavandi eest preemiat ei maksta,
preemia sisaldub võitjaga sõlmitava lepingu maksumuses. Preemiad teiste
auhinnaliste kohtade eest on kokku 13 000 eurot.

Žüriisse kuuluvad:

Urmas Eigla – riikliku protokolli osakonna peadirektor, Välisministeerium

Lauri Sillak – Eesti Kunstnike Liit

Inga Heamägi – Eesti Kunstnike Liit

Indrek Grigor – Eesti Kunstiteadlaste ja Kuraatorite Ühing

Marten Esko – Eesti Kunstiteadlaste ja Kuraatorite Ühing

Kadri Tamme – hoone rekonstrueerimise projekti autor, Kadri Tamme
Sisearhitektuur OÜ

Konkursitööde esitamise tähtaeg on hiljemalt 01.07.2023 kell 11:00.
Varasemal esitamisel tuleb üleandmise aeg kokku leppida konkursi
projektijuhi Katrin Kapaneniga ([email-masked]
<mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega

Katrin Kapanen
Välisministeerium
Peaspetsialist
Haldusosakond
+372 637 7385 | +372 5647 8386
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn