Subject: C-667/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Aug 2026 17:37:13 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/429
Kohtuasja number: C-667/26
Vastuse kuup�ev: 25.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: Euroopa vahistamism��rus; haldus- ja/v�i kohtumenetluses 
osalemise �igus; isiku t�ielik ja p�siv v�imetus kohtumenetluses osaleda; 
vahistamism��ruse t�itmine; vahistamism��ruse t�itmise v�imatus t�itva 
liikmesriigi siseriikliku �iguse kohaselt
�iguslikud vormid: raamotsus 2002/584/JSK

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8945

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium