Subject: Raasiku valla Teemeistri tee JJT 11318 km 0 ,01-0,35
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 05:43:39 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Monday, May 26, 2025 4:43 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Raasiku valla Teemeistri tee JJT

Tere.

Saadan esimese põhimõttelise lahenduse ülevaatamiseks ja arvamuste
saamiseks. Joonisele ei ole veel kantud JJT valgustust. Soovime lahendust
läbi arutada projekteerimise algstaadiumis, kuna kogu ulatuses tuleb JJT
riigtee nr 11318 alusele maale. Teekoridor on suhteliselt kitsas ning ei
võimalda ühtlast eraldusriba laiust jätta sõidutee ning JJT vahel.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931