Subject: Küsimus Koldetuka kinnistu kohta.
From: "Merit Kiirats | 1Partner Kinnisvara" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: Pirje Kõvatomas <[email-masked]>, "Ingrit Varend" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 13:25:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile.

Tere,

Olen maakler ja müün kinnistut aadressil Harku tee 11, Tabasalu.

1.	Huvilistel on mõned küsimused:

Naaberkinnistu, Koldetuka (19801:001:3916 ), on riigi omandis olev
kinnistu, sihtotstarbega üldkasutatav maa 100%.  Riigivara valitseja:
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium.

Kas oskate öelda, kas või mis plaanid võiksid tulevikus olla Koldetuka
kinnistuga?

2.	Uurisin vee-ettevõttelt, kuidas oleks võimalik liituda Harku tee
11 kinnistul ühisveevärgi ja kanalisatsiooniga?

Strantumist sain vastuse:

Kuna piirkonnas Detailplaneering puudub, siis kinnistu täpne
liitumislahendus ÜVK-ga on lahtine.

Hetkel tehniliselt realistlik lahendus  oleks kinnistu Liitumine Kolde
tänavale. Selleks on vaja ca 37 jm ulatuses laiendada ühisveevärki ja
-kanalisatsiooni liitumispunktide rajamiseks, millele lisanduks kinnistu
vee ja kanalisatsioonitorustike rajamine. Liitumine eeldab, et vahepealsed
kinnistuomanikud (Koldetuka) on nõus liitumistorustike rajamisega nende
maale

Liitumine toimuks kulupõhiselt ehk liituja tasub liitumisvõimaluse
loomisega seotud kulud.

Omanikujärelevalve spetsialist

Kunagi, kui Kolde tänavale trasse ehitati, oli ka suusõnaline lubadus, et
trassid ning liitumispunktid ehitatakse välja ka Harku tee kinnistute
juurde.

Lubaduseks see jäigi.

Omaniku sõnul Harku 13 kinnistu omanik vaevalt huvitatud on, kui ise
tuleks trasside välja ehitamise kulud kanda. Lihtsalt ei ole võimalust.

Kes otsustab  Koldetuka kinnistu nõusoleku ja kas põhimõtteliselt võiks ka
Koldetuka kinnistu omanik tulevikus ÜVK-st huvitatud olla?

Lisan omaniku esindajad ka Cc-sse.

Lisan manusesse maa-ameti aerofoto.

Parimate soovidega

<https://www.1partner.ee/footer-generator/images/footer-1713526591-Merit2_
meilijalus_194x227px.jpg>

Merit Kiirats

Vanemmaakler, tase 6

+372 505 9122
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.1partner.ee/> 1partner.ee

 <https://www.1partner.ee/>

 <https://www.1partner.ee/>

 <https://1partnerehitus.ee/et/#/p/1partner>

 <https://1partnerarendus.ee/et/#/p/1partner>

 <https://1partnerhaldus.ee/et/#/p/1partner>

 <https://www.facebook.com/1partner.ee>

 <https://www.instagram.com/1partnerkinnisvara/>

 <https://www.linkedin.com/company/1partner>

<http://www.1partner.ee/footer-generator/SystemImages/1_PARTNER_KAART.png>