Subject: C-609/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 12:33:10 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/372
Kohtuasja number: C-609/26
Vastuse kuup�ev: 24.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: erandid ja piirangud; erandite kohaldamine; finantss�steemi 
rahapesu v�i terrorismi rahastamise eesm�rgil kasutamise t�kestamine; 
juurdep��s teabele; juurdep��s teabele tegelike kasusaajate kohta
�iguslikud vormid: direktiiv (EL) 2015/849; direktiiv (EL) 2018/843; 
direktiiv (EL) 2019/1937; direktiiv (EL) 2024/1640

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8888

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium