Subject: Otsuse avalikult teatavaks tegemise aja muutmine riigihankes 96-26/295650
From: "Mari-Ann Sinimaa - RAM" <[email-masked]>
To: Martin Männik <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "Toomas Vingerfeld" <[email-masked]>, "Carri Ginter | Sorainen" <[email-masked]>,Mario Sõrm | Sorainen <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 14:04:00 +0300

Lugupeetud menetlusosalised!

Riigihangete vaidlustuskomisjon vaatab läbi Optimus Systems AS-i
vaidlustust Politsei- ja Piirivalveameti riigihankes „Eesti Vabariigi
ida-piiri lõikude 7 ja 8 seireseadmete ostmine, paigaldamine ja
valguskaablite puhumine“ (viitenumber 295650).

Asjas on määratud otsuse aeg 05.06.2026. käesolevaga muudame otsuse
avalikult teatavaks tegemise aega. Otsus edastatakse menetlusosaliste
e-posti aadressidele 03.06.2026.

Lugupidamisega

	Mari-Ann Sinimaa
Peaspetsialist | Riigihangete vaidlustuskomisjon
6 113 713|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Tartu mnt 85, 10115 Tallinn |  <https://www.fin.ee> www.fin.ee

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.