Subject: FW: RH 280518 ; Riigitee 3 Aovere-Kõrveküla ja Vahi kergliiklusteeühenduse põhiprojektide koostamine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Jun 2024 12:14:30 +0300

From: Toomas Naelapää <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 12, 2024 10:44 AM
To: Margus Viiklepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Martin Mäsak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RH 280518 ; Riigitee 3 Aovere-Kõrveküla ja Vahi
kergliiklusteeühenduse põhiprojektide koostamine

Tere,

RH 280518 osalemiseks vajab Novarc Group AS alljärgneva kirjeldusega
referentsi:

“Pakkuja peab riigihanke algamisele eelneva 36 kuu jooksul olema täitnud
nõuetekohaselt vähemalt ühe avalikult kasutatava tee ehituse
projekteerimise lepingu maksumusega vähemalt 30 000 EUR ilma käibemaksuta”

Palun TRAM-i kinnitust töövõtulepingu nr 3.2-3/21/232-1, „Kõrvalmaanteed
11601 Loo-Loovälja ja kõrvalmaanteed 11260 Jõelähtme-Kemba ühendava
Võerdla põhjapoolse kogujatee eelprojekti koostamine“ (üle antud jaanuaris
2022) täitmise kohta.

Lugupidamisega

Toomas Naelapää

Projekti juht

Novarc Group AS | Mustamäe tee 46, 10621 Tallinn, Eesti

M: +372 503 9587 | T: +372 626 0038

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.novarc.ee <http://www.novarc.ee>