Subject: Projekti kooskõlastamine
From: "Unnuk Rene" <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 16:00:34 +0300

Tere

Edastame Transpordiametile kooskõlastamiseks 130B Katküla sisestusliini,
mis ristub 36 Jõgeva-Mustvee teega (17,20 km) ja 14122 Kantküla-Rääbise
teega (0,56 km).

Projekti köide lisatud Drive:
<https://drive.google.com/file/d/1h0Thx5HnPF6gB9lZlBUKf7BOg_TsxQu6/view?us
p=sharing>
https://drive.google.com/file/d/1h0Thx5HnPF6gB9lZlBUKf7BOg_TsxQu6/view?usp
=sharing

Lugupidamisega

Rene Unnuk

Planeeringuspetsialist

Kõrgepingeliinid

Enersense AS

Mobiil: +372 5684 2586

E-mail: [email-masked]

Aadress: Lõõtsa 12, 11415 Tallinn, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.