Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 09:12:32 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13403 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Ao küla, 
Aomärja // Arturi // Kaltri // Kasekünka // Kuusiku // Lilleoru // Oksa // 
Pagla // Rakke-Ao kergtee // Rapsi // Saluse // Sirbi // Vetiku // Ebavere 
küla, Ellenurme // Ellepõllu // Kaarma-Tagaküla tee T4 // Keskpõllu // 
Kuriku // Hirla küla, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee // Annuse // Arabella // 
Arumetsa // Elleni // Karulauda // Kasepõllu // Keskküla // Kusti // Kõivu 
// Laanepõllu // Laitsepõllu // Lellepõllu // Leo // Maandi // Metsa // Olga 
// Pedari // Priidu // Priima // Põllu // Rikka // Tiigi // Timuti // 
Uustalu // Vaino // Välja // Õie // Kamariku küla, 22 Rakvere - 
Väike-Maarja - Vägeva tee // Lammasküla, Edu // Kadaka // Kadakapõllu // 
Karuküüni // Kasesalu // Kopli // Kopliotsa // Nisu // Triibu // Liigvalla 
küla, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee // Nadalama küla, Jäätmaa // Kiviriku // 
Kuuse // Orguse küla, Kalevi // Kirsi // Kivimurru // Linda // Maasika // 
Maleva // Männiku // Orguse // Orguse tee // Pihlaka // Söödipõllu // Triigi 
metskond 38 // Pudivere küla, 17108 Äntu-Määri tee // Kaevumaa // Kõrgemäe 
// Lauri // Liine // Metsa // Mullika // Nõlva // Nõlva-Väljaotsa // Sõstra 
// Triigi metskond 4 // Vainu // Varese // Rakke alevik, Jaama tn 2a // 
Kadaka // Kamariku tee // Kastevälja // Kesalille // Lille tänava lõik 3 // 
Orulille // Parkmetsa // Rahu tn 15 // Rahu tänav // Tehase tn 5a // Ülesoo 
tänav // Rastla küla, Harju // Hindreku // Kero // Priidu // Priidumetsa // 
Pringlimetsa // Purgi // Raja // Rastla tee // Sirbimetsa // Uuetalu // 
Vallimäe // Vana-Kubja // Vanapõllu // Räitsvere küla, Lilleoru // 
Rakke-Räitsvere-Kamariku tee // Simuna alevik, 15124 Kapu-Rakke-Paasvere tee 
// Alajaama tn 1 // 1a // 2 // 2a // 2b // 4 // Alajaama tänav // Lageda // 
Risttee // Siilu // Simuna kergtee T2 // Suure-Rakke küla, Kaasiku // Kooli 
// Lammasküla tee 21 // Liivaaugu // Metsaveere // Mikuantsu // Puidu // 
Tuleviku // Varese // Vilja // Õli-Kaarli // Võivere küla, Triigi metskond 
34 // ... (Rakke - Väike-Maarja 110 kV õhuliin ) ja soovib teid kaasata 
eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: § 83. Projekteerimistingimused (1) 
Projekteerimistingimused on nõutavad: 2) mitut kinnisasja läbiva uue 
elektripaigaldise rajamiseks või 3) olemasoleva elektripaigaldise nimipinge 
suurendamiseks 110 kilovoldini ja üle selle.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27556790>  (menetlus 
nr: 505961) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 06.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.