Subject: RE: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja vahetamine Eesti kinnisvaramaaklerite Koja Kutsekomisjonis
From: <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Dain Maano Muru" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Oct 2024 10:44:17 +0300

Tere!

Kirjutan sooviga saada teada, kas Dain M. Muru on jätkuvalt nõus osalema 
Eesti Kinnisvaramaaklerite Koja (EKMK) kutsekomisjoni töös? Arhitektuuri, 
Ehituse, Geomaatika ja Kinnisvara kutsenõukogu korraline koosolek toimub 19. 
novembril, kus ka otsustatakse ära EKMK kutsekomisjoni liikmete muudatus/ 
liikmete vahetus.  Mul tuleb hiljemalt 27.10 ära esitada kõik muutmist 
vajavad dokumendid kutsenõukogu koosolekule.

Tagasisidet ootama jäädes ja koostööle lootes.

Lugupidamisega,

Annely Sermat

+372 5620 9000| +372 513 5163
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

EKMK büroo juht, juhatuse liige

maakler

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 8:11 AM
To: Eesti Maaklerite Koda <[email-masked]>
Subject: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja vahetamine 
Eesti kinnisvaramaaklerite Koja Kutsekomisjonis

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet edastab Teile 
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokumendi Tarbijakaitse ja Tehnilise 
Järelevalve Ameti esindaja vahetamine Eesti kinnisvaramaaklerite Koja 
Kutsekomisjonis, mis on registreeritud 28.05.2024, numbriga 1-9/2024/0670.

Kontaktinfo

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
E-R 09:00-16:00
aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 667 2000

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.