Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne käibemaksupettuste kohta impordis
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 18:09:40 +0200

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
François-Roger Cazala juhtimisel koostatud eriaruanne 08/2025 
„Käibemaksupettused impordis: ELi finantshuvid ei ole impordi lihtsustatud 
tolliprotseduuride puhul piisavalt kaitstud“.

Audiitorite sõnul ei ole ELi finantshuvid ja ühtne turg impordi lihtsustatud 
tolliprotseduuride kontekstis piisavalt kaitstud impordiga seotud 
käibemaksupettuse eest. Liikmesriikide tehtavates kontrollides esineb 
tõsiseid puudusi. Samuti esineb puudusi ELi tasandil ja liikmesriikide vahel 
tehtavas koostöös, et võidelda nende protseduuride kuritarvitamise vastu.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2025-08>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .