Subject: Palume tagasisidet
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Aug 2026 10:00:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

Oleme hiljuti osutanud Teile teenust.

Soovides pakkuda Teile tulevikus paremat teenindust, oleme tänulikud, kui 
leiate umbes 2 minutit aega, et anda meile tagasisidet.

Küsimustele saate vastata siin: 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=gn/1cCcvZDESer1jmpwAEA==&si=1> ava 
küsimustik

Tagasiside eest ette tänades
Terviseamet
  _____

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Terviseamet. Kui Te ei soovi enam 
küsimustikke saada, siis palun vajutage lingile 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=HTJlAVLo9Pk=&l=et-EE&e=Zhkx042YD4h4T1EyXx6WCQ==&si=1> 
Eemalda e-mail nimekirjast.