Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 15:12:04 +0300

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/03921 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Kuimetsa küla, Pargi tee 
10 (Kuimetsa laululava) ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub projekteerimistingimuste 
andmist Kuimetsa külas Pargi tee 10 maaüksusele (katastritunnus 
27701:001:0427) laululava püstitamiseks. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
valla veebilehel https://rapla.ee/kuimetsa-laululava/ ja e-ehituse 
platvormil. Tingimusi, juhiseid projekteerimiseks, arvamusi ja ettepanekuid 
vastavalt kaasatud isiku või koostöötegija pädevusele saab esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. 
Kaasamiskutse on Teile saadetud heas usus, et soovite 
projekteerimistingimuste menetluses kaasa rääkida. Vabandan asjatu 
tülitamise pärast kui Teil otsene puutumus kavandatavaga puudub.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27844878> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 18.05.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.