Subject: Päring nakkusohtliku materjali käitlemise tegevusloa pikendamise kohta
From: "Labor" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Apr 2026 11:53:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti spetsialist,

Soovime pikendada meie labori nakkusohtliku materjali käitlemise
tegevusluba.

Palume täpsustada, milliseid toiminguid ja dokumente peame selleks ette
võtma.

Soovime lisaks märkida, et laboriruumid on jäänud samaks, kasutatavad
meetodid ei ole muutunud ning käideldav nakkusohtlik materjal on samuti
sama, mis kehtiva tegevusloa alusel.

Palume Teie abi ja juhiseid tegevusloa pikendamise protsessi osas.

Täname Teid ette abi ja vastuse eest.

Lugupidamisega,

Jekaterina Kurganova
Kvaliteedispetsialist-mikrobioloog

Mobiil:    +372 54640081
E-post:   [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

_________________________________________________
ATRIA EESTI AS
Metsa 19, Valga 68206