Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0748 - "Keeleseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (964 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 16:40:37 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0748 - Keeleseaduse ja teiste seaduste muutmise 
seaduse eelnõu (964 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 25.6.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Haridus- ja Teadusministeerium; Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeerium; Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Tähtaeg: 09.07.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1b080ae9-d507-43f7-8f25-6138444c03b9
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/1b080ae9-d507-43f7-8f25-6138444c03b9?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main