Subject: Poliitreklaami märgistamine podfcasti vestluse puhul
From: "Tõnu Einasto | Agentuur.eu" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 11:53:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen pakkumas Riigikogu valimiste kandidaatidele, aga ka tänastele 
tegevliikmetele, podcasti vestluse teenust, kus avan kandidaadi inimlikku 
poolt ning motivatsiooni ja paane ning eesmärke.
Esimese hooga suhtlen tänaste Riigikogu liikmetega kokkuvõtva vestluse 
jaoks.
Paar huvilist on juba olemas.

Ma ei paku vestluse levitamise või reklaamiteenust, pigem toodan neile 
turundus - tutvustusmaterjali, mida saavad tellijad oma äranägemise järgi 
ise jagada endale sobilikul hetkel ja keskkondades või viisil.

Kas ja missugune peaks olema nõuetekohane äramärkimine minu kui 
saatejuht-toimetaja poolt, kui salvestis kvalifitseerub ka poliitreklami 
alla?

Tänane avalik info on leitav siit:

 <https://moderaator.eu/kandidaadijutud/>

 <https://moderaator.eu/kandidaadijutud/> Riigikogu valimised 2027, 
vestlussari "Kandidaadijutud" -
 <https://moderaator.eu/kandidaadijutud/> moderaator.eu

Tõnu Einasto | Agentuur.eu
Elamuste looja. Sündmuste juht.

[email-masked] 
<https://www.google.com/url?sa=E&q=mailto%3Aeinasto%40agentuur.eu>  • 
tõnueinasto.ee
654 321 7 (kiirliin) • 5301 5353 (mobiil)

💡 7 nippi ladusa päringu tegemiseks: agentuur.eu/7nippi

Arvelduspartner RõõmuLabor OÜ