Subject: Delfi päring: Tallinna ülikooli andmekaitse
From: "Elisabeth Viil" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 10:10:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Uurin Tallinna ülikooli andmete hoiustamise kohta. Sel nädalal rünnati
kooli veebiserverit, mille tõttu
<https://www.delfi.ee/artikkel/120604884/tallinna-ulikool-teavitas-907-sis
seastujat-voimalikust-andmelekkest>  võisid lekkida 907 inimese andmed.
Olen kuulnud, et andmekaitsega on ka muul ajal kehvasti olnud, nt on
sisseastujate vastuvõtuotsused tehtud teatavaks google sheetsi vormis ning
seetõttu igaühele nähtavad.

Kas AKI poole on Tallinna ülikooli andmekaitse osas pöördutud? Kui jah,
siis mis juhtumite valguses ning kas/mida AKI ette võtnud on? Kas midagi
on plaanis teha äsjase 907 inimese andmelekke osas?

Aitäh,

Elisabeth Viil

Delfi ajakirjanik

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151

Mob: +372 5373 6076 | E-mail: [email-masked]