Subject: FW: Võlaõigusseaduse ja tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu (parandamisõigus)
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Jul 2026 16:42:22 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 17, 2026 4:26 PM
To: Info - TTJA <[email-masked]>; Eesti Tarbijakaitse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda 
<[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda 
<[email-masked]>; Eesti E-kaubanduse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kindlustusseltside Liit <[email-masked]>; 
Eesti Advokatuur <[email-masked]>; ejl <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli 
Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli õiguse 
instituut <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Tallinn Menetlus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Balti Keskkonnafoorum <[email-masked]>; 
Eesti Ehitusmaterjalide Tootjate Liit <[email-masked]>; Eesti Elektritööstuse 
Liit <[email-masked]>; Eesti Elektroonikatööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>; Eesti Keemiatööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti 
Masinatööstuse Liit <[email-masked]>; Eesti Plastitööstuse Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ringmajandusettevõtete Liit <[email-masked]>; Eesti 
Rõiva- ja Tekstiililiit <[email-masked]>; MTÜ Eesti Elektri- ja 
Elektroonikaseadmete Ringlus <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Elektroonikaromu <[email-masked]>; MTÜ Eesti Mööblitootjate Liit 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Taaskasutusorganisatsioon 
<[email-masked]>; MTÜ Tarbijate Koostöökoda <[email-masked]>; OÜ Eesti 
Pakendiringlus <[email-masked]>; SA Rohetiiger <[email-masked]>; 
Rootloop OÜ <[email-masked]>; Tootjavastutusorganisatsioon OÜ 
<[email-masked]>; Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum <[email-masked]>; Eesti 
Omanike Keskliit <[email-masked]>; info <[email-masked]>; 
Keskkonnaamet <[email-masked]>; Keskkonnaagentuur <[email-masked]>; 
MTÜ Paranduskelder <[email-masked]>
Subject: Võlaõigusseaduse ja tarbijakaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu 
(parandamisõigus)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 07.08.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/33e586e9-e21f-426c-936d-a263a576b5a8

Pealkiri: Seaduseelnõu parandamisõiguse direktiivi ülevõtmiseks (eelnõu 
kooskõlastusringile)

Registreerimise kuupäev: 17.07.2026

Registreerimise number: 8-1/5417-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee