Subject: Avaliku ürituse kooskõlastuse taotlus – GRAVELRIDE 2026
From: GravelRide Mtü <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 20:40:52 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Soovime taotleda Päästeameti kooskõlastust avalikule üritusele „GRAVELRIDE 
2026 – Hard Adventure“.

Tegemist on adventure-tüüpi mootorratastele suunatud päevase 
motospordiüritusega, mis toimub 30. mail 2026 Valgamaal, Valga vallas ja 
Tõrva vallas. Ürituse start ja finiš asuvad Udumäe Puhkekülas. Planeeritud 
osalejate arv on kuni 50 võistlejat.

Võistlus toimub eelnevalt koostatud GPX-rajal ning osalejate liikumist 
jälgitakse GPS-põhise süsteemi abil. Ürituse läbiviimiseks on koostatud 
operatiivplaan, mille lisame käesolevale kirjale.

Palume tutvuda lisatud dokumentidega ning anda omapoolne kooskõlastus 
avaliku ürituse läbiviimiseks.

Lisad:

*	Operatiivplaan
*	Võistlusjuhend
*	Raja skeem / GPX info
*	Tingimuse ja Sätted
*	Registreerimis vorm

*	Meelespea
*	RAJA KAART (Maa-amet): https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/Cf15LRdO

Lugupidamisega

Siim Rohumets
MTÜ GRAVELRIDE
Tel: 56840177