Subject: Direktiivi 2024/2810 ülevõtmise eelnõu
From: "Laura-Liisa Reinojaan - MTA" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,Külliki Feldman - JUSTDIGI <[email-masked]>
Cc: "Pille Kullamaa - MTA" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jun 2026 09:49:17 +0300

Tere
Täname võimaluse eest tutvuda raamatupidamise seaduse, väärtpaberituru 
seaduse ja äriseadustiku muutmise seaduse eelnõuga, millega võetakse üle 
direktiiv (EL) 2024/2810.
Anname teada, et Maksu- ja Tolliametil eelnõule tähelepanekuid ei tekkinud.
Lugupidamisega

Laura-Liisa Reinojaan
jurist
Õigusloome
Maksu- ja Tolliamet
676 1669
[email-masked]

      <https://www.facebook.com/maksujatolliamet> 
<https://www.linkedin.com/company/100561/> 
<https://www.instagram.com/maksujatolliamet/> 
<https://www.youtube.com/user/MTAvideod>
www.emta.ee <https://www.emta.ee>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.