Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 21:11:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev N, 10/07/2025 - 21:09

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
koolieelne lasteasutus

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
Uuesalu Lasteaed; 77002083

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Põdra tee 21, Uuesalu, Rae vald / 56901590 / [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Carol Tarre (direktor), 56901590 / [email-masked]

Koolieelse lasteasutuse aadress
Põdra tee 21, Uuesalu, Rae vald

Planeeritud rühmade arv
8

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-07-10

Taotluse esitaja nimi
Carol Tarre

teenuse osutamiseks kasutatavate ruumide projekt/plaan, kus näidatud 
projektikohane pindala ja planeeritav laste arv

24081_TP_AE-5-01_V01_1k.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1354/24081_TP_AE-5-01_V01_1k.pdf> 
(1.36 MB)

joogivee analüüs

160477_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1354/160477_m-signed.pdf> 
(285.87 KB)

valgustustiheduse mõõtmistulemused

report-VA2506006 (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1354/report-VA2506006%20%281%29.pdf> 
(441.97 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

25166V_Põdra tee 21, Uuesalu_Uuesalu lasteaed (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1354/25166V_P%C3%B5dra%20tee%2021%2C%20Uuesalu_Uuesalu%20lasteaed%20%281%29.pdf> 
(1.94 MB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

250316_TSMM_Uuesalu_lasteaed_Podra_tee_21_Uuesalu_kula_Rae_vald_Harjumaa.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/1354/250316_TSMM_Uuesalu_lasteaed_Podra_tee_21_Uuesalu_kula_Rae_vald_Harjumaa.pdf> 
(509.47 KB)